خرید تایمر های آبیاری

خرید تایمر های آبیاری

باغ کالا به عنوان معتبرترین سایت خرید تایمر آبیاری در سطح کشور می باشد که توانسته است رضایت مشتریان را در زمینه کیفیت بالای محصولات تضمین نماید.

با توجه به اینکه خرید تایمر آبیاری و سایر لوازم آبیاری باید متناسب با نیاز فضای شما انجام شود ، باغ کالا با ارائه مشاوره های تخصصی در این زمینه امکانی را فراهم آورده که بتواند مناسب ترین شرایط را برای خریداران ایجاد کند.

نحوه استفاده از تایمرهای آبپاش در فضای باز

اکثر تایمر های آبیاری با استاندارد IP54 که مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می باشند را دارا هستند .

ولی ما همیشه توصیه میکنیم برای اینکه تایمر آبیاری شما عمر بیشتری کند ، فرض کنید که این محصول ضد آب نمی باشد .

پس همیشه سعی کنید تایمر آبیاری را در محلی نصب کنید که در معرض باران ، آفتاب مستقیم و پاشش آب نباشد.

در صورتی که مجبور هستید در همچین شرایطی تایمر آبیاری را نصب کنید، توصیه می شود به نحوی با قرار دادن آن در یک باکس محافظ مانند جعبه چوبی یا پلاستیکی از آن محافظت کنید.

همچنین دقت شود که جعبه ذکر شده کاملا هوا بند نباشد تا از نفوذ بخار و رطوبت به قسمت های الکترونیکی تایمر جلوگیری شود.

 از قراردادن تایمر های آبیاری در دریچه های دفنی در خاک که همیشه دارای محیطی مرطوب و نمناک هست اجتناب شود.

در زمانی که دمای هوا به سمت 5 درجه و پایینتر می رود، حتما تایمر آبیاری را از شیر آب باز کرده و با خارج کردن باتری در منزل نگه داری و در زمان افزایش دما و گرم شدن هوا مجددا نصب کنید.

از قرار دادن باتری های ارزان و بی کیفیت در تایمر های آبیاری خود داری کنید. برای عملکرد بهتر تایمرهای آبیاری حتی الامکان از باتری های آلکالاین استفاده گردد. بهتر است از باتری های شارژی در تایمرهای آبیاری استفاده نکنید.

عمر باتری بستگی به کیفیت باتری، میزان باز و بست تایمر در روز و نوع تایمر دارد. ما همیشه توصیه میکنیم که حتی در صورت نشان دادن باتری کامل در نمایشگر تایمر، همیشه هر 3 ماه یکبار باتری را با باتری تازه تعویض کنید.

نحوه خرید تایمر آبیاری

نحوه خرید تایمر آبیاری مانند سایر لوازم آبیاری نیازمند کسب اطلاعات لازم در خصوص نوع فضای سبز و متراژ آن، فشار انشعاب اصلی آب ، داشتن یا نداشتن پمپ و مشخصات آن و میزان مورد نیاز آبیاری است.

در این راستا باغ کالا اقدامی را فراهم آورده که مشتریان بتوانند مشاوره های لازم در خصوص خرید را به صورت رایگان دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مشاوران باغ کالا شاپ همراه باشید.